Skip to content

What to expect, and mostly what can you achieve?

February 6, 2013

English version is below each Swedish section due to the pictures and are in italics.

Efter att ha skrivit lite allmänt om hur jag lyfter mina vikter, lite angående kosten, vilka kosttillskott som används..

Vad kan man uppnå, hur ser det ut och vad kan man förvänta sig?

För det första så tar det faktiskt tid att bygga en bra grund till kropp i form av muskler, både i storlek och till styrka – Rom byggdes inte över en natt som ni säkert har hört.

Med tålamod, motivation, logiskt tänkande och tung styrketräning utan någon speciellt fokus på kondition har jag uppnått detta med enbart några få kosttillskott och en kost baserad på: Kyckling, ris, pasta, potatis, kött i alla andra dess former, sorbet-glass, mackor och några liter casein-pudding.. Hoppas någon kan finna inspiration och förstå att träning och resultat inte behöver vara så avancerat som många vill tro och att det krävs 1000 olika tillskott eller steroider. Träna rent!!

Här kommer en kortare serie av bilder jag tagit under månaderna och året för att successivt kunna mäta mina resultat och fram/motgångar.

—-

After a few posts about general information on about how I train, a bit about my food intake and what supplements am using – I thought I should show you what you can expect and achieve..

First of all it does take some time to build a good foundation of muscles & strength – Rome was not built over a single night you know..

With patience, motivation, logical thinking and real heavy barbell-training without a focus on conditioning/running, I’ve managed to achieve what the pictures below shows. Only with a handful of basic supplements and a diet based on: Chicken, rice, pasta, potatoes, meat in all its forms, sorbet ice-cream, sandwiches and a few litres of casein-pudding.. I hope I can inspire at least someone with this and to make you understand that results & gains does not have to be so advanced as many do think they are, and you truly do not need 1000’s of supplements or steroids for it!

Here’s a shorter series of pictures that I have taken throughout the year to able to track my progress & achievements.

photo 1

~ 77 kilogram

Här är i början av November 2011 då jag började träna lite styrka igen på Friskis&Svettis Hudiksvall men fokuset var på löpningen.

At the start of November 2011, back home in Sweden I took strength training up again but the main focus was on my running.

photo 2 (1)

Några månader senare på alla hjärtans-dag i London under ett event för Vidal Sassoon då jag enbart tränade löpning

A few months later I moved back to London and did only trained running. here at an event for Vidal Sassoon.

fitocrazy

~ 78.5 kilo

Juli-Augusti 2012- med enbart styrketräning 3 x veckan med samma upplägg som nu och promenader ibland

July-August 2012 – With the same strength training routine that I posted about earlier, 3 x a week and with a few walks.

photo (3)

Hur jag ser ut i dagens läge ca 2 kilo tyngre och blekare än bilden ovan.

This is how I look like today, about 2 kilos heavier and got a glow like a very pale vampire.

Advertisements

From → Life, Training

3 Comments
  1. Snyggt jobbat Thomas, verkligen! ;)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: